Referanser

Semillitas, Line: «Vi ønsker å gi dere en stor takk for det året vi har vært hos dere. Cornelia kunne ikke hatt det bedre:) Takket være det fantastiske personalet og pedagogen har Cornelia hatt den beste opplevelsen et barn kan ha når hun utforsket verden «alene» uten foreldre. Vi gir Semillitas våre beste anbefalinger!»
Villakroken: «Vi har vært så utrolig fornøyde med Villakroken for vår datter. Hanna begynte da hun var ti måneder, og slutten nøyaktig et år senere. Hadde det ikke vært pågrunn av avstand, ville vi hatt Hanna der hele småbarnsperioden! Assistenten er varm, og trygg og omsorgsfull. Et menneske man blir glad i. Vi følte at vår datter hadde alt hun trengte i villakroken, og at det var perfekt for en ti måneder gammel baby med en så liten gruppe.   Pedagogen, som også er en del til sted, er kjempedyktig i sitt arbeid, og en kjempefin dame. Jeg ville ikke byttet ut vår barnehagestart for noe, og anbefaler villakroken på det varmeste!»
Tornerose: «Tornerose skaper et lite og trygt miljø for de første årene i barnehage, og den dyktige pedagogiske lederen sørger for en strukturert dag som barna setter pris på. Vår sønn gikk i Tornerose i 2 år, og han trivdes meget godt der. Han fikk kjempegod kontakt med assistentene, og han prater fortsatt om de lenge etter han har begynt i ny barnehage. Vi kunne ikke vært mer fornøyde med denne barnehagen!»
Tornerose: «Vår  lille snuppe trives veldig godt i Tornerose. Fordi gruppen er liten føler hun seg trygg og hun stråler som en som en sol når hun blir levert. Assistenten er omsorgsfull og snill og vi føler at barnet vårt blir tatt godt vare på hele dagen. Ingen tvil om at både barnet og vi foreldrene er førnøyd!»
Monoliten, Kristian: «Vi ønsker å få takke for den flotte innsatsen som både ansatte og pedagogen gjør på Monoliten. Begge viser en genuin omsorg og varme for barna. Takket være dem har Henny fått en trygg og god start i barnehage. Vi er dem en stor takk skyldig!»
Du og jeg og vi to, Odd: «Vi har ellers vært veldig fornøyde med oppholdet hans i Amigos Barnehage så langt!»
Abrakadabra, Siri: «Vi har vært veldig fornøyd med Oliver sitt opphold i barnehagen. Jeg tror han har hatt et kjempefint år, og vi er veldig fornøyd med innsatsen, det gode humøret og arbeidet som de ansatte legger ned.»
Semillitas, Camilla: «Vi vil takke for to veldig fine år i barnehagen og vil samtidig benytte muligheten til å informere om at vi venter barn nummer to nå i mai og ønsker derfor ny barnehage plass i Magnus Barfotsgt fra og med rundt mars måned 2011.»
Englegården, Tore og Jane: «Oscar og vi er strålende fornøyde med tiden han har hatt hos dere! Takk for en fin tid.»
Monoliten, Kristin og Øyvind: «Vi er kjempefornøyd med Monoliten og Linus ser ut til å stortrives sammen med de ansatte og de andre barna.»
Abrakadabra, Kristian: «Takk for det fantastiske året som vår datter har hatt hos dere. Hun har virkelig utviklet seg utrolig, og vi er takknemlige for den gode oppfølgingen som de ansatte har gitt både henne og oss. Hun har alltid kommet smilende ut fra barnehagen!»
Monoliten, Tonje: «Tobias vil slutte i Amigos Barnehage f.o.m. 1 august da han har fått plass i en større barnehage rett ved der vi bor. Vi har vært kjempefornøyd og velger kun å slutte av hensyn til lekekamerater i nærmiljøet og at det etterhvert vil bli på tide at han går over i en barnehage med større barn.»
Villakroken, Eli-Anne: «På torsdag forrige uke kjøpte vi ny bolig, på fredag fikk vi tilbud i posten om kommunal barnehageplass like ved der vi skal flytte til. Vi er veldig fornøyde med Villakroken og hadde ikke noe ønske om å flytte på oss, men dette tilbudet ble for godt til at vi kunne la det gå fra oss. P.S: Jeg skal fortsette å gi mine varmeste anbefalinger om Villakroken.»
Du og jeg og vi to, Brita: «Takk for noen fine måneder i Du og jeg og vi to for Ulrik. Han er blitt veldig glad i både de voksne og i barna, og synes helt sikkert det blir trist å slutte.»
Englegården, Anders: «Ellers vil vi gjerne få meddele at vi er veldig fornøyde med Englegården og Maria. Det er godt å se at Elise trives og blir tatt godt vare på.»